loading...
عــروج یــار
حمید میرزاآقائی بازدید : 36 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

السلام عليک يا ابا عبداله الحسين

        دادش گلم امسال اربعین ارباب بی کفن حال و هوای دیگه ای داشت . هرچند حلاوت زیارت علی بن موسی رضا در فروردین ماه امسال با خبر تصادف تو به کامم تلخ شد ، گویا آقامون همون جا اسمم و تو لیست زائرین امسال اونم در چهلمین روز شهادتش وارد کرده بود.

آره عزیز دلم قسمتم شد اربعین امسال در کنار ضریح پربرکت ابی عبداله الحسین باشم . منم به عشق زیارتش و ارادتی که به تو دادش عزیزم دارم سفرم رو با نامت در خیل مشتاقان عزیز زهرا با پای پیاده آغاز کردم . قسمت شد 80 کیلومتر فاصله نجف تا کربلا رو پیاده طی کنم . در ابتدای سفر در کنار بارگاه مولی الموحدین علی بن ابیطالب حاضر شدم و دو رکعت نماز زیارت بنام تو و بقیه عزیزانم خوندم . آغاز سفر از وادی السلام نجف از کنار مزار انبیاء و برگزیدگان آغاز شد . جات خالی از کشورهای مختلف از قبیل عربستان ، کویت ، سوریه ، لبنان ، کشورعزیزمون ، عراق و ... شیعه ها در پیاده روی بسوی بارگاه امام حسین و حضرت ابوالفضل العباس شرکت کرده بودند . الحق و و الانصاف شیعه اقتدارش و امسال برخ کشید . این سفر سه روز طول کشید و در نهایت روز اربعین به جایگاه تردد فرشته های بارگاه حضرت حق رسیدیم ، چه با صفا بود ، اما  ...  . جات و خیلی خالی کردم و بیادت نماز زیارت خوندم .دعا کن خدا این فرصت و بهم بده تا سالهای دیگه شرف حضور در این پیاده روی از صحن امام اول شیعیان تا بارگاه سرور و سالار شهیدان پیدا کنم و نایب و زیاره تو و همه مشتاقان حضرتش باشم . به امید اون روز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گاهی اوقات نوشتن می تونه تنها داروی التیام بخش برای تحمل مصیبت باشه . این شد که فکر ایجاد یه وبلاگ در فراق عزیزی که برام یه دنیا عشق و صفا بود به سرم زد و با استعانت از کریم بی همتا شروع به نوشتن کردم.هدف اصلی از نوشتن این بلاگ معرفی همون یار سفرکرده یعنی محمدرضا میرزاآقائی عزیزه که همیشه یادش قطرات اشک رو بر دیده غمبارم سرازیر می کنه.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 71
  • بازدید کلی : 1,709